Transportplanner Frankrijk

Transportplanner Frankrijk

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven Transportplanner ter ondersteuning van onze Frankrijk afdeling. Je zult onderdeel uitmaken van een team van 7 personen welke gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor het plannen van alle ritten van en naar Frankrijk.

Deze functie staat open voor zowel ervaren als minder ervaren kandidaten.

 

Verantwoordelijkheden:

  • Order intake en verwerking van klantopdrachten, eveneens;
    • Opdrachtgevers benaderen voor afstemming van de opdracht o.a. laad/transitie/los tijden
    • Bijzonderheden registreren en verwerken in de opdracht (ter voorkoming van misstanden)
    • Orders verwerken in het systeem en communiceren aan de planners
    • Opdrachten bevestigen aan opdrachtgevers en ontvangers wanneer ritten zijn samengesteld en bevestigd door de planners, waaronder het bevestigen van laad/transitie/los tijden
  • Controle van order intake en verwerking van klantopdrachten, eveneens;
    • Opdrachtgevers benaderen voor optimalisatie van de planning o.a. laad/transitie/los tijden zodat deze optimaal aansluiten
    • Bijzonderheden registreren en verwerken in de opdracht (ter voorkoming van misstanden)
  • Rit samenstelling (routeplanning);
  • Chauffeurs inplannen voor ritten;
    • Chauffeursplanning
    • Chauffeurs vakantieplanning, optimale inzetbaarheid van het personeelsbestand waarborgen
  • Chauffeurs tijdig instrueren en real-time begeleiden wanneer nodig, eveneens;
    • Bijzonderheden en of misstanden gemeld door de chauffeur en of klant opnemen
    • Contact met de klant indien er zich onverwachte zaken voordoen welke een gevolg hebben voor de ritplanning
  • Assisteren met rit voorbereiding (CMRs/vrachtbrieven)
  • Het verzamelen, controleren, bewaken en verwerken van de logistieke administratie
  • Storingsdienst wordt geroteerd tussen collega’s op de Frankrijk afdeling op shiftbasis.

Wij denken aan kandidaten met:

MBO4/HBO werk-en denkniveau
Werkervaring in een vergelijkbare functie
Communicatief sterk
Presteert goed onder wisselwerking
Goede beheersing van MS Office en TMS-systemen
Een open en oplossing gerichte mentaliteit met oog en oor voor elkaar en de klant
Beheersing van de Franse taal is een pré

Wij bieden:

Voltijd á 40 uur per week (doordeweekse werkweek van maandag - vrijdag), deeltijd mogelijk in overleg
Conform CAO Beroepsgoederenvervoer, inschaling op basis van werkervaring en vaardigheden, verloning per 4 weken
8% Vakantiegeld
Reiskostenvergoeding
27,5 vakantiedagen op basis van voltijd dienstverband (24+3,5 ATV dagen)
Tijd-voor-Tijd regeling (TVT) met mogelijkheid tot periodieke uitbetaling
Eerste contract is voor bepaalde tijd (7 maanden) met één maand proeftijd. Bij goed functioneren mogelijkheid tot verlenging en-of aanbod tot vast contract.

Wesley de Bruijn

Finance Manager

Solliciteren

Interesse in deze vacature? Solliciteer dan snel met het onderstaande formulier.

Om je de beste ervaring te kunnen geven maken wij gebruik van Cookies. Door het gebruiken van onze website ga je hier automatisch mee akkoord. Wil je meer informatie? Klik dan hier.